Sorteos

TORNADA A L’ESCOLALA VUELTA AL COLE

La tornada a l’escola es una de les frases que més escoltem en aquests dies. Però ¿ Què representa la tornada al l’escola per a uns i altres ¿?

La tornada al “cole” ens indica que l’estiu ja ha arribat a la fi, i amb ell els dies perfectes de descans, platja, gelats i festes populars. Temps de lectures oblidades durant tot l’any, de passejades per la platja, temps per compartir sopars amb amics, veure familiars llunyans, temps per fer les coses que més ens agraden. En definitiva es Temps…..

Però arriba setembre i la tornada a l’escola ens diu que tot això s’està acabant i que hem de posar-nos en marxa de nou. Els grans a la feina i els petits a l’escola. Canvis de rutines per a uns i per altres.

Els nens tornen a trobar-se amb els seus companys de classe i de jocs al pati, amb els seus professors preferits, amb la il•lusió de la conquesta d’un nou curs.

Per als pares representa a més de tornar a la rutina de tot l’any, un sobreesforç per poder arribar a tot. Tornen les presses, els horaris que sembla que no s’acabin mai…, però al mateix temps, la satisfacció de veure com els nostres fills s’enfronten al nou curs amb ganes i molta energia.
Però tot això també es una despesa molt important en una casa, i es per això que nosaltres també volem posar-hi el nostre granet de sorra, oferint la possibilitat de guanyar un fantàstic pijama de la nova col•lecció d’hivern, que sortejarem entre tots els participants.

Si tu vos ser un d’aquest afortunat en guanyar un pijama de nen o nena, tant sols has d’inscriure’t en el nostre concurs de la pàgina de Facebook de Massana. Tant fàcil i ràpid, que t’encantarà ¡!

Molta sort i feliç tornada a l’escola a tots ¡!

https://www.facebook.com/Massana.es

https://twitter.com/

La vuelta al “cole” es una de las frases que más se escuchan en estos días. Pero ¿que representa la vuelta al “cole” para unos y otros??

La vuelta al “cole” nos indica que el verano ya está llegando a su fin, y con ello los días perfectos de relax, playa, helados, y fiestas populares. Tiempo de lecturas olvidadas durante el año, de caminatas por la orilla de la playa, tiempo para compartir cenas con amigos, ver a familiares lejanos, tiempo para hacer las cosas que más nos gustan. En definitiva es Tiempo……………..

Pero llega septiembre y “la vuelta al cole” nos indica que todo lo anterior se va terminando y debemos ponernos en marcha de nuevo. Los mayores al trabajo, y los niños a la escuela. Cambios de rutinas para unos y para otros.
Los niños vuelven a encontrarse con sus compañeros de clases y de juegos en el patio, con sus profesores preferidos, y con la ilusión de la conquista de un nuevo curso.

Para los papás representa además de volver a la rutina de todo el año, un sobre esfuerzo para poder llegar a cumplir con todo. Vuelven las prisas, los horarios que parece que no acaban nunca…, pero al mismo tiempo, la satisfacción de ver como nuestros hijos se enfrentan a un nuevo curso con ganas y energía.

Pero todo esto es un gasto importante en una casa, y por ello es por lo que nosotros intentamos aportar un pequeño granito de arena, ofreciendo la posibilidad de ganar un fantástico pijama de la nueva colección de Invierno, que sortearemos entre todos los participantes.

Si tu quieres ser uno de los afortunados en ganar un pijama de niño o niña, solo tienes que inscribirte en nuestro concurso en la página de Facebook de Massana. Tan fácil y rápido, que te va a encantar!!.
Mucha suerte y feliz vuelta al cole a tod@s!!

https://www.facebook.com/Massana.es

https://twitter.com/

Post anterior Siguiente Post

También Podría Gustarte

No hay comentarios

Deja una Respuesta