Vestido mujer E137226
Colección Primavera Verano 2013

QUÈ LI REGALEM A LA MARE ?¿QUÉ LE REGALAMOS A MAMÁ ?

Aquesta és una pregunta que acostumem a fer-nos quan arriba el dia de la mare. Tenim mil opcions al cap, però no sabem quina d’elles es la més indicada per a que sigui un regal d’utilitat, però al mateix temps, personal, que li agradi i amb el que es senti especial. Per saber si encertem amb el regal, haurem d’estar molt atent@s a vàries coses. Aquí us deixem algunes pistes:

1- Generalment les nostres mares, que sempre es desviuen per nosaltres, mai no demanen res, però Atenci@!. No li has sentit a dir en algun moment, mira això que bonic, o això sí que fa servei, o això m’agradaria tenir-ho?

2- Quan hem anat a una festa i expliquem els regals que han fet, fixeu-vos en la cara i els comentaris que fa la vostra mare. Quan se li il·lumina la cara amb alguna cosa, és que, segurament, allò li agradaria per a ella. Atenci@.

3- Quan aneu a passeig amb ella un dissabte a la tarda i us pareu a qualsevol aparador, Atenci@!! Aquí es on podeu estar segurs que trobareu el regal encertat.

I per si algú de vosaltres no està prou atent a tots aquests detalls, aquí us deixem alguna que altra recomanació, per a que us sigui més fàcil encertar amb les vostres mares.

PRIMER: Una sessió de spa, per relaxar-se.

Sesión de spa

SEGON: Sessió de maquillatge per sentir-se com una model.

Sesión de maquillaje

TERCER: El millor perfum per despertar passions….

Perfume

FINALMENT: El vestit de Massana que més t’agradi, per a que estigui radiant.

Vestido mujer E137226

vestido mujer E137234

vestido mujer L137289

vestido mujer L137285

Esperem que us serveixin aquestes pistes i encerteu amb el millor regal per a la vostra mare.Esta es una pregunta que solemos hacernos siempre cuando llega el día de la madre.Tenemos mil opciones en la cabeza, pero no sabemos cuál de ella es la adecuada para que sea un regalo útil, pero al mismo tiempo personal, que le guste y que le haga sentir especial. Para saber si acertamos con el  regalo debemos estar atent@s a varias cosas. Aquí van algunas pistas:

1-   Generalmente nuestras mamás, que siempre se desviven por todos nosotros, nunca piden nada, pero ¡Atent@! No has oído decir en algún momento, mira esto que bonito, o esto si que es útil, o esto me gustaría tenerlo?

2-   Cuando hemos ido a una fiesta y contamos los regalos que han hecho, fijaos en la cara y los comentarios que puede hacer vuestra madre. Cuando se le ilumina la cara con alguna cosa, es que, probablemente, le gustaría para ella. Atent@s….

3-   Cuando vais de paseo con ella un sábado por la tarde y os paráis en algún escaparate, Atent@s!!. Aquí es donde podéis estar seguros de que encontraréis el regalo más acertado.

Y por si alguno de vosotros, no está Atent@ a todos estos detalles aquí os dejamos alguna que otra recomendación para que os sea más fácil acertar con vuestra mamas.

PRIMERO: Una sesión de spa, para relajarse.

Sesión de spa

SEGUNDO: Sesión de maquillaje para sentirse como una modelo.

Sesión de maquillaje

TERCERO: El mejor perfume para despertar pasiones….

Perfume

FINALMENTE: El vestido de Massana que más te guste, para que esté radiante.

Vestido mujer E137226

vestido mujer E137234

vestido mujer L137289

vestido mujer L137285

Esperamos que os sirvan las pistas y acertéis con el mejor regalo para vuestra madre. 

Post anterior Siguiente Post

También Podría Gustarte

No hay comentarios

Deja una Respuesta