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5 ACTIVITATS GRATUÏTES PER ESTAR EN FORMA5 ACTIVIDADES GRATIS PARA ESTAR EN FORMA

5 ACTIVITATS GRATUÏTES PER ESTAR EN FORMA

Amb l’estiu a tocar comencen les preses per posar el nostre cos a punt i lliurar-nos d’aquests quilos que més que hem anat acumulant durant l’hivern. Tenim ganes de posar-nos ne forma però aquí comencen els nostres dubtes… Hauria d’apuntar-me al gimnàs? Quina mena d’exercici hauria de fer? D’on trauré el temps? Quants diners em gastaré?. Si vols saber les respostes a totes aquestes preguntes no et perdis aquests post! Et proposem 5 activitats per dedicar-te temps i posar-te en forma sense gastar ni un duro.

1-CAMINAR

Aprofita el bon temps per sortir a caminar sol o en bona companyia. El power wolking o caminar a pas lleuger és un magnífic exercici per perdre pes i gaudir del paisatge que t’envolta. Descobreix camins desconeguts, organitza sortides amb els amics o surt sol a respirar aire pur mentre escoltes les teves cançons preferides. El més recomanable és caminar uns 30 minuts al dia per anar tonificant el cos. Si comences ara de ben segur que notes el canvi abans de les vacances! I a més a més aquestes apps t’ho posen d’allò més fàcil:  Map my walkMovesNoom walk Pacer.. Podràs veure quantes passes has fet, saber quantes calories has cremat i també podràs veure el recorregut realitzat.

2-CÓRRER

El running està de moda i és un exercici perfecte per perdre pes i posar-se en forma. Apunta’t al club de running de la teva ciutat o atreveix-te a córrer sol i a superar-te dia a dia. Aquestes apps t’ajudaran a aconseguir les teves metes: Pumatrac Nike+ Running,  Strava Running i Runkeeper. Comença poc a poquet fent trams curts de baixa intensitat fins que et vegis capaç de córrer uns 30/40 minuts al dia fent canvis d’intensitat. Intenta evitar córrer per asfalt per no fer-te mal als genolls i no t’oblidis de l’escalfament previ.

massana running

3-BALLAR

Ja no has d’apuntar-te al gimnàs per fer classes d’airòbic o de ball. Ara ho pots fer des de el menjador de casa teva. Només necessites fer una mica d’espai i posar-li moltes ganes. Baixa’t aquestes aplicacions:  Viva Fitnesss i Dance Fit Studio lite o subscriu.te a aquests canals de Youtube per seguir les seves classes: Zumba Fitness i BeFit. Tu esculls el lloc i el moment. Prepara’t i a ballar!

4-EXERCICIS D’ALTA INTENSITAT

Els HIIT (Entrenaments amb intervals d’alta intensitat) són la última moda en quant a Fitness. Crema més calories en menys temps fent exercicis d’alta intensitat. Segueix a la Kayla Itsines  (guru del Fitness) a Youtube o tingues el teu pròpi entrenador personal descarregant-te aquestes apps:  Workout TrainerJohnson&Johnson y Sworkit Lite

5-IOGA

El ioga cada vegada té més seguidors. Aquesta disciplina mil·lenària que busca connectar el cos amb la ment és la tria perfecte per cuidar el teu cos i posar-lo a punt per l’estiu. A més, a part de millorar el to muscular, també és una gran eina de relaxació i una bona teràpia contra l’ansietat i l’estrès. Descarrega’t les apps: Daily Yoga i FitStar Yogaa o segueix les canals de Youtube: Yoga with Adriene o Bexlife i descobreix tots els beneficis d’aquesta disciplina.

Amb quina opció et quedes?

Con el verano a la vuelta de la esquina empiezan las prisas por poner nuestro cuerpo a punto y librarnos de esos kilitos de más que hemos acumulado durante el invierno. Tenemos ganas de ponernos en forma pero aquí empiezan nuestras dudas… ¿Debo apuntarme al gimnasio? ¿Qué tipo de ejercicios debo hacer? ¿De dónde sacaré el tiempo? ¿Cuánto dinero me voy a gastar?. ¡Si quieres las respuestas a estas preguntas no te pierdas este post! Te proponemos 5 actividades para dedicarte tiempo y ponerte en forma sin gastar:

1-CAMINAR

Aprovecha el buen tiempo para salir a caminar solo o en buena compañía. El power walking o caminar a paso ligero es un magnifico ejercicio para perder peso y disfrutar del paisaje que te rodea. Descubre caminos desconocidos, organiza salidas con los amigos o sal solo a respirar aire puro mientras escuchas tu música favorita. Lo ideal es andar unos 30 minutos al día para ir tonificando el cuerpo. ¡Si empiezas ahora seguro que notas el cambio antes de las vacaciones! Y además estas apps te lo ponen más fácil: Map my walk, Moves, Noom walk y Pacer. Podrás ver cuantos pasos has hecho, saber las calorías que has quemado e incluso ver el recorrido que has hecho.

2-CORRER

El running está de moda y es ideal para perder peso y ponerse en forma. Apúntate al club de running de tu ciudad, o atrévete a correr solo y a superarte día a día. Estas apps te ayudarán a conseguir tus metas: Pumatrac, Nike+ Running, Strava Running y Runkeeper. Empieza poco a poco con tramos cortos de baja intensidad hasta que puedas correr unos 30/40 minutos al día con distintas intensidades. Intenta evitar correr en asfalto para no dañar tus rodillas y no te olvides de calentar.

3-BAILAR

Ya no tienes que apuntarte al gimnasio para ir a clases de aerobic o baile, ahora puedes hacerlo desde el comedor de tu casa. Basta con hacer un poco de espacio y ponerle ganas. Bájate estas apps: Viva Fitness y Dance Fit Studio lite o suscríbete a estos canales de Youtube para seguir sus clases: Zumba Fitness y BeFit. Tu eliges el momento y el lugar. Prepárate y ¡a bailar!.

Diviértete bailando

Diviértete bailando. Conjunto Massana P151234

4-EJERCICIOS DE ALTA INTENSIDAD

Los HIIT (Entrenamiento con intervalos de alta intensidad) es la última moda en Fitness. Quema más calorías en menos tiempo haciendo ejercicios de alta intensidad. Sigue a Kayla Itsines (gurú del Fitness) en Youtube o ten a tu propio entrenador personal bajándote estas apps: Workout Trainer, Johnson&Johnson y Sworkit Lite.

5-YOGA

El Yoga cada vez tiene más adeptos. Esta disciplina milenaria que busca conectar el cuerpo con la mente es una perfecta elección para cuidar tu cuerpo y ponerlo a punto para el verano. Además, a parte de mejorar el tono muscular es una gran herramienta de relajación y una buena terapia contra la ansiedad y el estrés. Descárgate las apps: Daily Yoga y FitStar Yoga, o sigue los canales de Youtube: Yoga with Adriene o Bexlife para que descubras todos los beneficios de esta disciplina.

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2 Comentarios

  • Responder BAJA 10 junio, 2015 en 18:03

    Quiero darme de baja de esta publicidad. Gracias

    • Responder Massana 12 junio, 2015 en 11:11

      Hola, ya te hemos quitado de la lista de envíos. Un saludo 🙂

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